Sådan skaber du det bedste overblik

Sådan skaber du det bedste overblik

Det er næsten ikke noget værre end at miste overblikket over tingene. Hvis du driver en virksomhed, er noget af det sidste, du ønsker, at tabe omfanget af, hvad der sker på din hjemmeside. Men frygt ej, her er en løsning til dig

Du har en hjemmeside, du har en webshop, du har måske også oprettet et par AdWoords-kampagner, men pludselig virker hjemmesiden ikke længere, og systemet bryder ned.
Det er næsten skrækscenariet for mange erhvervsdrivende, for hvert sekund, hjemmesiden ikke fungerer, kan man ikke genere et salg, og det ender med tabt fortjeneste.

Men der er faktisk hjælp at hente til at skabe et hurtigt og godt overblik over, hvad der foregår i de forskellige delelementer på din hjemmeside og dens elementer, som derved kan hjælpe dig med din seo

Tidligere blev den her hjælp kaldt Google Webmaster Tool, men nu går det under navnet Google Search Console, og hovedformået ved det her værktøj er, at du kan danne dig et forkromet overblik over, hvad du skal være opmærksom på af især fejl på din hjemmeside.

Det kan blandt andet give dig en status over hovedkategorier som:

– Crawl

– Google-indeks

– Søgetrafik

– Udseende i søgning

Under hver af disse kategorier er der flere underkategorier med specifikke elementer, du skal være opmærksom på.

Så se at få benyttet værktøjet, så du ikke længere føler dig helt fortabt, hvis du oplever fejl på din hjemmeside.